בימין זועמים: בג"ץ דחה את העתירות נגד ההסכם עם לבנון

ישראל רובין No Comments on בימין זועמים: בג"ץ דחה את העתירות נגד ההסכם עם לבנון

בעקבות דחיית העתירות, צפויה הממשלה להתכנס ביום חמישי לאישור הסופי ועל פי ההערכות החתימה עליו צפויה בסוף השבוע. בימין זועמים: "מפלגת בג"ץ כבר הודיעה מי יושב איתה בקואליציה"

בית המשפט העליון צילום: Lior Mizrahi/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שופטי הבג"ץ דחו הבוקר (ראשון) פה אחד את העתירות נגד ההסכם הימי עם לבנון. בשל לחץ הזמן פורסם פסק הדין ללא נימוקים ואלה יפורסמו בהמשך.

את העתירות נגד ההסכם הגישו ארגוני הימין "לביא", פורום קהלת וחה"כ איתמר בן גביר – שדרשו להביא את ההסכם לאישור הכנסת או למשאל עם בשל החתימה עליו בידי ממשלת מעבר. משיבי הממשלה טענו מנגד כי מקורם של ההנמקות לחתימה עליו – בחוות דעת מסווגות.

בראש הרכב השופטים שדנו בעתירה עמדה כזכור נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות ולצידה השופטים נעם סולברג ועוזי פוגלמן.

בעקבות דחיית העתירות, צפויה הממשלה להתכנס ביום חמישי לאישור הסופי ועל פי ההערכות החתימה עליו צפויה בסוף השבוע.

חבר הכנסת שמחה רוטמן מהציונות הדתית הגיב להחלטת בג"צ ואמר "למי שהיה ספק, מפלגת בג"ץ כבר הודיעה מי יושב איתה בקואליציה".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב: "אז בג"ץ שלא איפשר לנתניהו לקדם את מתווה הגז בלי הכנסת כי "הכנסת אינה להקת מעודדות" מאפשר ללפיד לוותר על שטח טריטוריאלי ונכסים כלכליים משמעותיים לחיזבאללה בתקופת בחירות ולהפוך את הכנסת ללהקת מעודדות. תודה לשופטי בג"ץ שעוזרים לנו להוכיח את החשיבות הקריטית בקידום תכנית חוק וצדק שלנו".

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר מסר: "שוב בג"ץ בהחלטה לא מפתיעה, שמגלמת את העיקרון בו הוא דבק במשך שנים: ממשלת ימין – התערבות בכל צעד ושעל. ממשלת שמאל – לא מתערבים במדיניות הממשלה. גם את זה נתקן בממשלת ימין שנקים בעזרת השם לאחר הבחירות".



0 תגובות